fredag 13 april 2012

INKÖP SOM BEHÖVS!

Den som någonsinn sagt att det är soft och slappt att vara föräldraledig måste vara helt ute och sväva i det blå. Phu, jag tycker det är saker som ska göras hela tiden. Idag har jag städat, storstädat alltså även dammat sådana ställen som jag i vanliga fall inte dammar. Tvättat upp all tvätt, eller jag är inte riktigt klar med den sysslan än. Har även tagit ner gardiner. Tvättat dom och strykt/hängt upp dom igen. Glöm inte bort att jag under tiden även tagit hand om två barn, matat och badat dom inräknat. Nu är jag helt slut, känner mig inte helt kry heller. Väntar på gubben som kommer hem sent eftersom han hållt utbildning i Sthlm idag. Funderar på pizza online idag, ORKAR INTE laga mat.
Medans jag städat och rensat har jag kommit på några saker vi skulle behöva från Ikea, får se om jag kan fåmed mig gubben dit snart.
Lista på vad vi BEHÖVER:
# Lådor till Melissas skrivbord.
# 3 backar till leksakerna.
# Ett stort badlakan (slängde ett idag)
# jord och innerkrukor till omplanteringen av växter.
Lista på saker jag också VILL ha:
# Lite nya kvistar.
# Tårtfat.
#Kakfat.
Vill visa lite av den fina fotoboken som vi fick igår av Sofia & Linus som bröllopspresent...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar