fredag 27 april 2012

PROVOCERA



Morgonen har varit jätteseg. Låg kvar i sängen så länge barnen tillät. Jag är så sjukt trött. Vi är i pekoralen nu, känns som jag skulle kunna lägga mig på parkbänken och somna. Jag sov ok i natt men känner mig liksom mer utmattad. Det som piggar upp mig lite här ute i parken är att det börjar bli så grönt på marken, buskarna och i träden. Vårkänsla! Min blogg verkar ibland röra upp känslor bland folk, ibland kanske folk tror att jag på något sätt provocerar. Det är inte mitt syfte. Jag är en person med egna åsikter bara. Dom vill jag skriva om här på MIN blogg. Jag försöker skriva dom på ett bra sätt utan att trycka ner andra. Jag tycker inte folk med andra åsikter är sämre än mig. Finns ju olika sätt att uttrycka sig på. Jag tvingar INGEN att läsa bloggen. Your choise! Har även fått MÅNGA klagomål (även av min man) att jag stavar som en kratta! Jag är inget proffs på stavning, det erkänner jag. Men mycket är SLARV fel. Jag ska försöka bättra mig! Lång helg att se fram emot, skönt att få ha gubben hemma lite. Får se vad för kuligheter jag lura med familjen på :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar