torsdag 5 april 2012

BARNRUM

Vi tittade just på ett inredningsprogram för barn. På svt barn visade dom det. Varje vecka gör dom om och inreder ett barn rum. Jag tycker ju barnens rum är dom roligaste rummen att fixa ordning i. Så jag längtar tills den dagen vi bor i hus eller lägenhet som man känner att man kan lägga ner lite pengar på tapeter och sånt. Hade vi bott så nu skulle jag definitivt gjort ett hästrum till Melissa, med en stor foto tapetmed hästar på ena väggen. En fin våningsäng skulle hon få också. Hon vill så gärna ha en sån, tyvärr får vi inte plats som vi bor nu. Men den dagen vi flyttar till ett sådant ställe kanske Melissa är så stor så hon inte vill ha några hästar i rummet. Kanske får jag inte ens vara med att bestämma alls :(  Men jag har ju Thedors rum att fixxa då, men tjej rum är ju faktiskt LITE roligare än killrum att fixa. Jag är ganska nöjd med Melissas rum som vi ändå fixat till lite i denna lägenhet, även om det är väldigt rosa! Älskar alla fjärilar som hon har på hela väggarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar