torsdag 12 april 2012

SÖMNLÖS NATT.

Inatt har varit den värsta natten på länge. Theodor har vaknat en gång i halvtimmen. Melissa har nog vaknat sisådär 5 gånger och ropat på mig. KUL! Idag rör jag mig iallafall inte en meter utanför dörren så Melissa får vara hemme från dagis. Eftersom middagen igår inte dög till Melissa så var hon även jättehungrig nu på morgonen såinte fick man ligga kvar nu när Theo hade somnat om lite, nej då var det frukost som skulle fixas.
I tisdags och igår Onsdag har jag varit lite socila och träffat både Jenny och Maria. Jag och Jenny tog en fika/lunch på stan. Med Maria gick jag en promenad igår, vi tog en liten shoppingrunda och lunch inne på tunapark. På vägen hem från dagis tog jag och Melissa sällskap med Maria och barnen också.
Theodor på fiket.

Max, Melissa & Emilia på väg hem...
Under tisdagen hann vi också med att gå och klippa luggen på Melissa hos frisören. Jag brukar köra varannan gång frisör och varannan hemma. Frisören frågade om det var hemmaklippt, pinsamt! Jag skulle köpa mig en keps efter klippningen, då ville Melissa också ha en likadan som fanns i barnstorlek så nu ska vi vara lika fina i sommar ;)


Måste också visa den fina bilden på barnen som jag tog när jag efter middagen hittade barnen så gulligt bredvid varann framför TVn, ser ut att vara ett väldigt intressant program, gissar att det är Disney Junior :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar