fredag 6 april 2012

FLYTTHJÄLP

Linda & Renes nya hus!

Idag agerade vi flytthjälp till Linda & Rene som äntligen fick flytta in i sitt hus dom köpt. Vi fixade barnvakt, hur tråkigt det än är att bära kartonger så kännde jag att jag absolut ville med. Allt för att få komma ut bland folk lite. Jag älskar mina barn men jag behövde vara ifrån dom några timmar. Huset var iallafall jättefint! Jens har varit och tittat tidigare men inte jag så jag var jättenyfiken. Ska bli så kul och se när allt är klart och Linda inrett klart. Kommer bli supersnyggt! Man blir ju så sugen när någon annan av vänner flyttar.För mig är det inte så mycket grejen att bo i hus, utan bara att kunna sitta ute, eller ha ytterdörren öppen på vår och sommar. För mig går en lägenhet med liten uteplats precis lika bra. Vill kunna grilla och få luft. Hoppas vi får komma snart och hälsa på :)
Det var ju snorkallt och snö idag, så efter vi kom hem så var jag jättefrusen. Jag lamig med Melissa i ett varm bad. Sedan bakade vi lite nya kakor tills imorgon då vi ska till Uppsala för att fira påsk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar