onsdag 31 oktober 2012

PUMPA TJEJ OCH JULKLAPPAR!

Imorse var det full rulle här hemma med att få Melissa halloween "fin" det slutade med att hon såg ut som en katastrof. Det var hon själv som bestämde hur allt skulle vara ändå började hon gråta när hon såg sig själv i spegeln! Jag försökte mitt bästa att lura i henne att hon var JÄTTEFIN! När vi väl kom till dagis och hon såg att alla andra också såg ut ungefär som hon och hon fick lite komplimanger så ändrade hon sig och tyckte själv hon var ganska fin. Tror hon var lite rädd att dom andra skulle vara fina prinsessor och hon ensam skulle vara häxa. Även fröknarna tog utklädnaden på högsta allvar. Det var inga små utstyrslar dom bar. Miss kovac kände jag knappt igen :) hoppas Melissa har en lyckad dag, dom skulle fiska fiskedam, ha ansiktsmålning och gå tips promenad.
Här hemma håller jag på att slå in julklappar. Galet tidigt, jag vet. Men eftersom vi kommer hem från Thailand bara några dagar innan jul så måste allt sånt vara klart innan vi åker. Om några veckor kommer jag ha fullt upp att planera packning och allt till resan så jag tänkte att jag vill fixa så mycket jag bara kan. Har NÄSTAN köpt alla julklappar redan, och är sjukt nöjd med flera av dom :) lite sneak peak...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar