måndag 15 oktober 2012

STOLT!

Som jag tidigare berättat så tävlar jag med en kompis att gå ner i vikt nu. Varje måndag väger vi oss "tillsammans" eftersom vi väger helt olika från början så tävlar vi i procent och inte kg sen i slutändan. Nu har första veckan gått. Första veckan bestod av födelsedagar och kalas för min del. I början av veckan gick jag ner nästan ett kilo, för att efter tårta och allt gå upp igen. Vågen visade iallafall under förra veckans vägning så det känns ok. Nu blir det nya tag. Men jag är jätte stolt över Anna som presterar topp resultat första veckan! Vi har lovat varann att hålla alla siffror mellan oss två. Men hon har verkligen varit jätte duktig, det ger även mig en liten kick i röven till nästa veckas vägning :)

1 kommentar:

  1. Tack Julia! Duktig du är som fixar gymkort, heja heja. Kram

    SvaraRadera