söndag 7 oktober 2012

URGULLIGT!

En kompis till mig som har två flickor hade lagt upp en bild där döttrarna hade matchande kläder. Hon funderade på om det var lite löjligt. Och ja, det finns nog många som tycker det. Men jag tycker det är URGULLIGT att matcha kläder på syskon. Så länge dom är små iallafall, sen blir det lite töntigt tycker dom nog själva om inte annat. Har man två flickor är det ju super enkelt att matcha också. Har man en av varje "sort" som jag så blir det svårare. Men ibland hittar jag något som passar både tjej och kille eller något tjej plagg och kill plagg i samma tyg, det tycker jag är skitkul att köpa. :)



Barnen i bruna pop tröjor.



Melissa i klänning och Theo i hängsle byxor från Me&I.



Skjorta och klänning från pop i matchande tyg :)

2 kommentarer:

  1. Jag gissar att den kompisen är jag:-) . Jag tycker också att det är gulligt. Men många tycker nog att det är töntigt. Me & I är ju bra när man har en av varje och vill matcha. Hoppas att vi ses snart. Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det var du! Då får dom tycka vi är töntiga ;)

      Radera