torsdag 11 oktober 2012

ORÄTTVIST!

I helgen är det underbara barn mässan i Stockholm. Har velat gå flera gånger. Förra året fanns ingen ork, då var Theodor nyfödd. Dessutom ligger mässan olägligt mitt i alla våra födelsedagar, kalas i helgen så jag kan inte åka på årets mässa heller. Idag när jag lämnade Melissa på dagis berättade Miss Wilen att två fröknar kommer ta med sig fem barn upp på mässan i minibussen imorgon. Hon frågade om Melissa ville följa med. Det ville hon såklart. Fy vad orättvist tycker jag! Nästan så jag tycker dom kan lämna ett barn hemma och ta med mig istället. Då får dom ju extra personal också!
Nu har även Melissas dagis kort kommit, och syskonbilderna. Melissas blev jätte söta. Syskonbilderna blev ju lite roliga om man ska se något bra med dom :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar