tisdag 16 oktober 2012

HOLLYWOOD FRUAR!

Tränings passet igår gick helt ok med tanke på hur otränad jag är. I början tänkte jag "va fan har jag gett mig in på!?" och jag hade ångest över att se mig själv i spegeln inne i tränings lokalen. Jag såg nämligen hög gravid ut i mina träningskläder. Men efter ett tag insåg jag att det var rätt bra om alla där inne faktiskt trodde jag var gravid, då skulle ingen undra varför jag genom hela passet körde lite lägre tempo än resten av motionärerna. Jag hade nämligen bestämt att inte ta ut alla rörelser till 100% och istället orka HELA passet igenom. Vilket jag faktiskt gjorde! Idag har jag träningsvärk from hell. Men imorgon tänkte jag köra ett nytt pass :)
Ikväll ska jag plugga massor, dessutom är det veckans bästa Tv kväll med Hollywood fruar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar