söndag 14 oktober 2012

KALAS!

Igår körde vi kalas för mig och barnen. Hela tjocka släkten (nästan) var här, både min och Jens. Skönt att vi bor så stort nu så alla faktiskt fick plats :) när man har sådär mycket folk är det bara lite synd att man inte hinner prata så mycket med alla som man velat. Det är alltid kul när alla kommer men även skönt sen när alla gått hem! Theodor fick en massa fina kläder. Melissa fick fickpengar till Thailand, pyssel och lego mm. Både pyssel och lego tycker jag är super bra. Hon älskar sånt. Lego har en tjej serie som heter Friends som Melissa gillar. Dom flesta större byggsatserna är från 6 till 12 år så hon behöver lite hjälp att få ihop dom. Men Jens gillar att bygga och det är bra, då har dom något som blir lite deras grej bara. Och med lite hjälp är Melissa riktigt duktig på att läsa beskrivningen och bygga. Så får ju hjärnan lite gymnastik också! Jag fick också lite fina presenter. Särskilt gillar jag "muffins kopparna" som jag fick av min moster. Dom kändes så jag. Har faktiskt både present papper och servetter i samma mönster :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar