måndag 15 oktober 2012

BYX PROBLEM.

Theodor har ett gigantiskt berg av tröjor i garderoben. Men det går 1-2 tröjor om dagen så den högen behövs. Byxor har han också en hel liten hög av, dock inte lika många. Nu har jag märkt att det går mer byxor än jag trott så igår bestämde jag mig för att köpa två par nya byxor åt han. Jag tycker det är så trist med byxor för hittar aldrig några som sitter bra på han. ALLA är så stora i midjan. Tycker det är konstigt för han är inte direkt liten/smal. Jag skulle nog påstå att han är exakt på kurvan för sin ålder. Nu köpte jag ett par mjukisar från Lindex, som åker av hela tiden för midjan är så stor. Och ytligare ett par Jeans från H&M. Dom jeansen och polarns mjukisar är verkligen det ända som funkar just nu. Tråkigt. Melissa hade samma problem som bebis, men när hon kom upp i storleken över Theos så började det fungera bättre med byxor så vi hoppas på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar