tisdag 30 oktober 2012

BLOGGTORKA!

Fy vilken bloggtorka jag haft ett tag. Känns bara som att jag skriver det vanliga... Sjuka barn... Ingen sömn... Men ja, nu är Theodor dunder förkyld. Han hostar så det låter som att lungorna ska komma upp. Feber och snor. Så klart har ingen av oss fått sova när Theo mår såhär. Jag är så trött så jag inte vet vad jag heter. Orkade inte ens gå med Melissa till dagis imorse. Men imorgon måste jag upp skapligt tidigt. Melissa firar halloween på dagis och jag har lovat henne nagellack, vågigt hår och svart hår färg! Theodor har varit hos läkare och nu hoppas vi hostmedicinen gör så hostan snart ger med sig. Inatt körde vi halva natten var på soffan så vi båda fick sisådär 3 timmar sömn iallafall. Det blir nog samma inatt, känns bättre än att inte sova alls ;) men först tänker jag fira att jag nått mitt första del mål i vikt tävlingen, det tänker jag göra med en skål popcorn :D imorgon börjar jag satsa på delmål 2 som är 65 kg. Men det är imorgon och ikväll är ikväll, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar