onsdag 10 oktober 2012

PARIS ❤

Idag fyller jag hela 29 år. Känns som en vanlig dag när man är så gammal som jag. Ska bli bjuden på lunch av mamma idag, annars är det inget vi firar. Vi har ju bjudit hit släkten i helgen. Då firar vi både mig och barnen. Jens brukar vara rätt duktig på att köpa presenter men den här gången har jag redan fått min present som jag valt själv. Jag valde lite kläder till mig på Me&I partyt nämligen. Så en helt vanlig dag idag.
Om exakt ett år fyller jag 30 och då hoppas jag på att fira lite mer. Dom flesta har väl någon stor tillställning när dom fyller 30. Men jag kör nog vanligt fika och sen försöka fira större med bara Jens. Åka på spa eller något sådant skulle sitta fint. Drömmen vore barnvakt åt barnen och åka på en weekend till PARIS. Bara jag och Jens över en helg. God mat, shopping och sova gott på ett fint hotell :) det vore något!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar