onsdag 3 oktober 2012

BORTSKÄMD

Som jag skrev innan så är det tredje dagen på Theodors inskolning idag. När vi kom imorse var dom på väg ut. Jag följde med till lekparken och såg till så Theo kom iordning. Men sen gick jag hem. Inte ett pip från Theo. Jag börjar nästan bli bortskämd med egen tid efter dom här tre dagarna. Jag har sovit på soffan två timmar. Nu saknar jag han redan. Ska gå tillbaka vid två och gå med båda barnen på syskon fotograferingen.
Theodor är den ända i sin grupp som inte går än. Jag hade köpt galonbyxor igår när jag insåg att han kommer bli väldigt skitig i lekparken när han KRYPER runt. Tur var det för han var överlycklig att få krypa runt och stoppa sand i munnen. Jag tycker dom har så fiffiga vagnar på barnens dagis. Sex barn rymmer varje vagn, ser väldigt gulligt ut när dom är ute och går!



Sex sits vagnarna :)



Theo i vagnen.



Lycka att få äta sand...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar