lördag 6 oktober 2012

BLOGGERS COLLECTION

Igår var jag på ett Me & I party. Det var ju inte länge sen jag hade ett party själv hemma så det kanske låter lite konstigt. Men dom har släppt 14 nya plagg, som några stor bloggare varit med och designat. Anna som hade partyt bor i Mariefred. Hon brukar vara duktig och anordna olika home partys men jag tycker det blir lite för krångligt för mig att ta mig dit med tåg och allt sånt. Men dom nya plaggen ville jag inte missa! Det var ändå rätt skönt med lite egen tid på tåget :) plaggen var jätte fina. Jag köpte en klänning med leggins till Melissa, lite finare "gå bort kläder" Anna hade gjort så goda snittar också, dom ska jag prova att göra själv. Lät inte så svårt. Nu hoppas jag bara mössorna jag tidigare beställt dyker upp snart från Me & I. Theo har ingen mössa som sitter ordentligt så annars får jag ta en sväng på stan och hitta en.



Idag ska det bli kul att träffa Elin och Albin från Stockholm. Men först morgonbestyr, tvätta och storhandla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar