onsdag 1 augusti 2012

DUKTIGA JAG!

Usch vad mycket plugg det är att göra nu. Det är sista veckan på mina kurser. I måndags hade jag fyra långa uppgifter och 7 prov framför mig denna veckan. Lite får jag skylla mig själv då jag legat på latsidan vad gäller plugget under semestern i Skåne. Men jag tycker ändå det är lite märkligt att lärarna lägger alla sina prov samtidigt, dom vet ju att man har fler ämnen. Jag har iallafall betat av en del på listan nu. BARA en uppgift kvar och fyra prov. Idag har jag suttit sammanlagt 10 timmar med att skriva skolarbeten, duktiga jag. Imorgon tar jag en liten paus och går på parken zoo med Melissa och kusinerna. Sedan kör jag hörnet resten av veckan. Följer jag planeringen är jag klar på lördagkväll. Sedan ska jag njuta tills nästa kurser startar. Det är tur gubben har semester och kan ta hand om allt här hemma nu när jag pluggar järnet. Även Melissa har hjälp till med att mata Theodor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar