tisdag 21 augusti 2012

LÅTAR!

Det här med musik och låtar, man kan få så sjukt starka känslor av att lyssna på vissa låtar. Det kan vara massa olika känslor beroende på låt. När vi skulle gifta oss var nog låtvalet nästan viktigaste. Vi hade ju ganska enkelt bröllop men låten valde jag noga. Det fanns många alternativ. Jag gillar verkligen "det vackraste" med Cecilia vennersten. Men det kändes inte så personligt med den eftersom hela Sverige har den som bröllopssång. Till slut valde vi "ingen kan älska som vi" den låten kändes så rätt! Efter vårt bröllop för den låten med sig ännu mer känslor än innan. På båda mina barns dop har jag haft en låt i tankarna som jag velat ha med med hjälp av en barnkör. På Melissas dop vet jag inte, det bara rann ut i sanden och på Theos dop var det ju allt i ett med bröllop så det passade inte in. Den här låten ger mig så mycket känslor på olika sätt och den skulle passa på ett barndop i mitt tycke. Jag avslöjar inte vad det är för låt. Kanske blir det ett tredje barn om några år och ett nytt dop så ni får vänta tills dess ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar