måndag 20 augusti 2012

LEK, BAJS OCH PACKNING!

Började morgonen med att packa 7 flytt kartonger fulla. Efter lunch tog jag barnen och gick till en "ny" lekpark. Eller den är inte ny, men för oss var den ny eftersom det var en park vi tidigare inte lekt i. Men vi hann inte vara där så länge innan Melissa blev bajsnödig. Det träffar aldrig fel liksom! Vi skulle vidare till en kompis sen som bor i närheten av parken så vi gick dit tidigare än planerat. Efter att Melissa bajsat var ordningen återställd. Massa prat, lek och fika hos Tammy innan vi knallade hem några timmar senare. Super trevligt. Efter allt go fika kändes det bra med en lax sallad hemma till middag.




1 kommentar:

  1. Jättefin blogg du har!! Kolla gärna in på min egna blogg. Jag skriver om mitt liv som ryttare & min väg till de högsta klasserna inom hoppning! Lämna gärna någon kommentar oxå<3 Kramis

    SvaraRadera