torsdag 23 augusti 2012

PAKET PÅ VÄG...

Försöker röja och packa här hemma men det är näst intill omöjligt med Theodor. Han skriker verkligen 90% av sin vakna tid här hemma. Vet inte vad jag ska göra eller när det får ett slut. Alla säger bara att det är en period som kommer gå över, men det känns inte så. Kommer inte ihåg att det var så här med Melissa. Visst hade hon skrikiga perioder men inte i närheten av det vi går igenom nu. Missförstå mig inte, jag älskar den lilla skrik ungen över allt annat (Melissa med såklart) men jag är bara människa och nu känns det verkligen som jag inte vet hur länge till jag kan hålla mig över ytan. Meningen är ju att Theodor ska börja inskolning på dagis i sep för att sedan börja i okt några timmar i veckan. Sen efter jul ska han gå riktiga dagar. Jag har känt sådär inför inskolningen. Att han är lite för liten och pratat om att ev skjuta lite på det. Men kanske är det bra med inskolningen i sep ändå så jag får lite andrum... Jag vet inte. Jag ska ju även hinna med heltids studier nu i höst, och det lär inte gå med den där sirenen i lägenheten. Melissa började ju dagis vid ett år helt utan problem. Humm... Fick just mail från H&M att vår leverans är på väg. Vi har beställt kläder, mest ytterkläder till barnen för höst och vinter. Brukar alltid köpa ytterkläder från andra ställen men i år ger jag H&M en chans. Det är ju så mycket billigare. Särskilt med vår personal rabatt. Beställde också lite annat. Home hade jätte fina saker på barn så bl.a. en ny sänghimmel till Melissa, eftersom det var hål i den gamla.
Nu ska jag sätta Theo i badbaljan, där brukar han hålla sig nöjd ett par minuter!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar