tisdag 7 augusti 2012

MELISSA SNACK...

Som vanligt snackar Melissa HELA tiden (när hon inte är upptagen med att skrika eller grina) ibland hänger jag inte alltid med utan svarar mumlande ja eller nej. På väg till dagis idag. "mamma när ska jag få en häst?" (inte om utan när!!) jag svarar att troligen aldrig! Haha! Förklarar att det kostar MYCKET och man måste ha ett stall och man måste kunna allt med hästar. "jag kan ju allt, jag går ju på ridskola" suck, ungen tror alltid hon kan och vet bäst! Jag förklarar att man måste kunna till å med mer än vad hon kan vad gäller hästar (Melissa kan inte ens styra hästen) "vad kostar en häst mamma" ja, jag gissar hej Villt på runt 30.000 och tillägger att det bara är att börja spara :) "är det mer än min sparkcykel mamma?" eh, ja det är ungefär lika mycket som att du skulle köpa 150 sparkcyklar! "FAN vad dyrt" men Melissa, du får inte svära det är fult kontrar jag. (konstigt att hon svär när hon har en mamma som svär i varje mening) "förlåt, jag kunde inte motstå frestelsen att svära mamma" haha, hon pratar som om hon vore vuxen, jag kunde inte motstå frestelsen... Vilken 4 åring snackar så!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar