onsdag 1 augusti 2012

NUDLAR

Kom på att jag typ glömt äta MAT idag. Åt lite frukost. Sen har jag pluggat hela dagen så glömde helt av lunchen. När familjen åt middag på kvällen satt jag och skrev prov. Till provet åt jag lite "snacks" började känna mig hungrig nu efter 21.00 men orkade inte göra något. Så jag kokade ett paket nudlar vi hade hemma. Kan inte säga att det var särskilt gott. Men minnen från förr fick jag av nudlarna :) tänkte på mina kusiner Denice och Emil, dom åt JÄMT nudlar som små. Det var dom som introducerade mig för nudlarna från början. Under mellanstadiet åt jag nudlar nästan varje dag efter skolan. Särskilt minns jag min vän Susanne som jag alltid kokade nudlar med i hennes lilla egna pentry i källaren där hon hade sitt rum, på den tiden smakade nudlarna bra! Nu för tiden har man blivit finsmakare och nudlar kokar jag nog inte på några år igen, haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar