fredag 10 augusti 2012

GODKÄND!

Idag hade jag sista betygsamtalet. Har haft lite ångest inför det här betygsamtalet i geografi. På betygsamtalen blir man även förhörd om allt som kursen handlat om, detta måste man klara för att få ett betyg. Samtalen i dom andra ämnena klarade jag av tidigare i veckan. Jag slutade med VG i både mediekunskap och näthandel. Dessutom lyckades jag skriva ett MVG på exeminations provet i mediekunskap. Provet varade 5 timmar men jag lämnade in det efter halva tiden och tänkte, det får gå som det går. Och det gick ju tydligen väldigt bra! Så mycket nöjd med dom betygen. I geografi däremot var jag lite nervös, har klarat alla prov och uppgifter med nöd och näppe. Jag pluggade på inför samtalet idag och lyckades ändå få ett G i slutbetyg, så det är jag ändå nöjd med.
Har även varit ute och promenerat med nya vagnen, den känns bra att köra och Theodor verkar nöjd med sitt nya åk. Melissa körde vagnen hela vägen till dagis.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar