söndag 19 augusti 2012

FLYTTPACKA & FETTO MAT!

Absolut ingenting anmärknings värt har hänt den här helgen. Melissa har varit på ett kalas hos en dagiskompis igår. Idag har vi varit hemma hos Pär och barnen och lekt på fm. Förutom det har vi flyttpackat hela helgen. Det tar längre tid än man tänkt, så är det alltid så vi tyckte det var bra att börja. Det blir ju inte så mycket gjort i veckorna eftersom Jens jobbar och det är svårt att packa när jag är själv med barnen. Men nu bor vi bland kartongerna, jag slits med mitt inre när det ser ut så här i lägenheten men jag ska klara det. Jag får hålla mig uppe genom att tänka på att om några veckor är allt ordningställt i nya lägenheten. Att fixa ordning är ju mycket roligare än att packa ner! Idag åt vi riktig FETTO middag. Pizza, bea sås, cola. Gott var det! Kan inte minnas senast vi åt vanlig pizza. När det är snabbmat blir det alltid kebab, thai eller donken. Ibland pizza men då kör vi alltid American style. Så VANLIG pizza var faktiskt gott! Under veckan fortsätter vi packa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar