fredag 31 augusti 2012

SNART DAGS!

Idag har jag varit å hämtat nycklarna till nya lägenheten. På söndag går lasset. Har ingen ork till något idag. Har tvättat upp all tvätt, kan vara skönt och ha allt rent med till nya lägenheten. Theodor skriker och Melissa ligger sjuk. Hon klagar på huvudvärk och har feber. Febern kommer och går lite. Just nu har hon en febertopp. Hon vägrar ta Alvedon och jag har ingen ork till att lirka och bråka. Så då får hon Ligga med feber tills hon ångrar sig, vilket hon troligtvis inte gör. För övrigt luktar det brand i hela lägenheten. Försöker få i Melissa mat, hon ville ha pommes så jag la in det i ugnen. När jag skulle ta ut dom var det bara några små kolbitar kvar på plåten. Melissa har ändå somnat så jag tror inte det spelar någon roll, förutom att det stinker här inne då. Vet inte vad jag ska göra för att få tyst på Theo. Låta han äta obegränsat med russin är det ända som hjälper, problemet är bara att hons skitblöjor innehåller 60% russin som kommer ut bakvägen! Mumma!



Theodor påkommen med handen i russin burken ;)

1 kommentar:

  1. http://meagaiin.bloggplatsen.se/2012/08/31/8552384-finns-falska-vanner-overallt-dp-inlagg/

    SvaraRadera