fredag 10 augusti 2012

LINN OLSSON

Jag läser bloggen www.linnolsson.se för att jag tycker Linn verkar vara en helt fantastisk person. Hon är inte så gammal, 17 år närmare bestämt. MEN ändå så klok. Skulle jag inte vetat hennes ålder skulle jag ta henne för mycket äldre. Sättet att skriva och tänka är utöver vad många 17 åringar kan eller iallafall gör. Linn har en stor hästblogg, och visst har jag ett visst häst intresse sedan mina unga år (låter som jag är hundra år :)) men hon skriver om så mycket mer än hästar. Och även om jag är en gammal tant i jämförelse med Linn så kan jag inspireras till mycket genom att läsa hennes blogg. Hon har fötterna på jorden, står upp för sina åsikter, trots hårda slag och verkar behandla människor med respekt. Hon lyckas alltid att nå ut med sina åsikter utan att trycka ner andra, vilket är beundransvärt hos en 17 åring. Jag tycker hennes blogg har allt en rolig blogg ska ha, bilder, långa texter med innehåll, och variation. Som sagt skriver hon inte endast om hästar utan även om kost, mode och annat kul. Man vet liksom aldrig vad nästa inlägg ska handla om. DET gillar JAG. Hon är dessutom företagsam. När jag läser hennes blogg om hästar, jobb, skola, körkort, föreläsningar och allt hon gör på samma gång så känner jag motivation att klara det jag tar mig för själv med barn, plugg mm. Linn har det lilla extra utöver det vanliga stora bloggarna och därför följer jag bloggen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar