fredag 3 augusti 2012

KLAAAR!

Fy fan vad jag har pluggat den här veckan. 7 prov och flera insändningar hade jag framför mig i måndags. Känner mig sjukt duktig. Skickade precis in sista uppgiften, nu är jag klar!!!! hoppas bara inte något kommet tillbaka på mailen som jag måste komplettera. Efter alla sena kvällar med plugg är jag helt slut. Har världens huvudvärk och såg fram emot att få in sista uppgifterna innan helgen så jag bara kan njuta i helgen, nu när Jens är ledig sina två sista dagar på semestern. Men vad händer, jo när vi kommer till dagis på em möts vi av en febrig Melissa. Det slår liksom aldrig fel. Varje gång man tror att man ska få lite lugn och kanske lite sömn så kommer något emellan. Melissa ligger och feber svamlar i sömnen, får se hur natten blir. Det brukar inte bli mycket sömn när hon är sjuk, eller annars heller för den delen. Just nu är jag så trött så bara tanken av att inte få sova gör mig gråtfärdig. Konstigt att man aldrig vänjer sig, utan alltid är trött. Godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar