tisdag 14 augusti 2012

JAG VILL SOVA!!!

Kukballe säger jag bara! Just nu skulle jag göra vad som helst för att få sova en hel natt. Är så trött på att springa på nätterna. Inatt vart det 8 rundor innan jag vid 3 gav upp och bar in Theodor till oss. Theo skriker så fort han tappar nappen och Melissa gnäller lika mycket i sömnen som i vaket tillstånd. Theodor sover ju mycket bättre i vår säng, där vaknar han inte av att tappa nappen. MEN jag sover så dåligt med han i sängen. Dessutom får jag ont i ryggen eftersom han inte går med på att jag ligger med ryggen till så jag måste ligga helt stilla hela natten. Frågan är vad som är värst/bäst, att sova hela natten (nästan) men dåligt och få ont eller sova hårt men springa upp och ner!? Jag vet fan inte... Vill inte vänja Theo vid vår säng då jag vet vilket helvete det blev med Melissa att vid 3 års ålder sova i sin säng. Kluven.



Nyfödd Theo, tänk vad tiden går. Snart fyller han ett år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar