onsdag 8 augusti 2012

BESVIKEN!

Alltså jag är helt kass utan någon som helst disciplin när det gäller det här med att gå ner i vikt. Hur många gånger har jag inte sagt "nu jävlar ska jag" sen har jag ingen karaktär alls. Under semestern har jag till och med gått upp i vikt istället för ner. När Jens började jobba tog jag med mitt dåliga samvete ut och gick en powerwalk. Har varit duktig och gått och gjort magövningar. Försökt att äta bra nu när vi är tillbaka i lite rutiner. Och nu säger jag det igen "nu jävlar ska jag" ska försöka nu, snart åker vi till Thailand. Behöver absolut inte vara smal tills dess men det skulle vara trevligt att inte se gravid ut och komma i en bikini. Det som är svårt är att stå emot den där jävla chokladen samt att inte äta så stora portioner mat. Äter oftast fast jag är mätt bara för att det är gott. Om jag bara kan ändra dessa två tror jag det räcker ganska långt. Men idag gick jag och Melissa för att köpa varsin glass! Flera dagar nu har jag stått emot att köpa något varje gång jag gått in i en affär så idag tänkte jag att det var ok. Men blev så BESVIKEN! Köpte en glass som var helt trasig när jag öppnade den. Sedan var glassen helt isig och struten helt mjuk. Fy, jag slängde hela glassen. Det var nog inte meningen att jag skulle ha någon :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar