torsdag 2 augusti 2012

ZOO MED KUSINERNA!

Inatt var det yttligare en skottlossning i stan...
Idag tog jag en paus från pluggandet. Behövde det för att kunna fortsätta fokusera. Jens tog en paus från familjen. Jag och barnen tog en heldag på parken zoo med moster och kusiner. Såklart var det karusellerna som var höjdpunkten för barnen, djuren är inte alls så roliga. Melissa hade sånt flyt i ankdammen idag. Hon vill alltid fiska ankor på parken zoo. Idag vann hon stor vinsten! Väl hemma, genomsvettig och trött så blev det ingen rast och ro. Gubben var vrålhungrig och med hanns mathumör så var det bara att ställa sig och rulla köttbullar. Nu vilar jag lite innan alla kvällsrutiner. Så fort barnen kommit i säng ska jag sätta mig med ett 5timmar långt prov. Hoppas jag är klar till 01.00 så jag hinner sova några timmar inatt...



Melissa och Anton.



Melissa klappar djuren.



Melissa med storvinsten!



Theodor och Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar