tisdag 28 augusti 2012

ÄNNU EN DAG MED PACKNING.

Idag har jag planerat in att få lite mer packning inför flytten klar. Så håller nu på att ta ner lite gardiner och packar ihop det sista i sovrummet. Det går sakta men säkert framåt. Jag vill ha flytten klar och komma in i nästa vecka. Då börjar röjning och uppackning i nya lägenheten. Men nästa vecka börjar Melissa dagis också, så lite vanliga rutiner som jag tror både hon och jag behöver just nu. Hon börjar bli riktigt rastlös här hemma nu, hon behöver komma iväg och leka med sina kompisar. När jag packade i sovrummet så märkte jag att saker försvann hela tiden, sen hittade jag dom i Theos säng där han satt och lekte med dom. Fattade inte hur han fick tag i dom tills jag märkte att den lilla filuren nu ställer sig upp i sängen, på så sätt når han sakerna på nattduksbordet. Tycker han börjar utvecklas mycket nu. Idag är han exakt 11 månader. Bara en månad tills han fyller ett år!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar