onsdag 2 maj 2012

SJUK!

Igår på första maj hade vi en riktig fixar dag här hemma. Städade, skurade skåp och fläkt i köket. Har under en tid haft en lååång "att göra" lista, nu är det bara putsa fönster kvar, skönt! Vi hann också med en sväng till Ikea. Vi behövde lådor till Melissas skrivbord. Så vi har tagit bort benen på ena sidan och ställt dit lådor till alla papper och annat pyssel. Det blev super bra! Köttbulleluch på Ikea, eller jag åt kyckling. Och sen hem och skruva.






Inatt blev jag magsjuk. Eller jag misstänker att det är kycklingen på Ikea. Usch vad dåligt jag mått hela natten och dagen. Tur jag fick hjälp av mamma och Åse med hämtning och lämning på dagis. Efter vi myst imorse och Melissa åkt till dagis har jag legat däckad hela dagen. Tackar gudarna att Theodor haft en lugn och harmonisk dag och sovit mycket, älskade unge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar