fredag 18 maj 2012

ÖVERRASKNING!

Idag har Melissa haft en toppen dag! Vi har varit på stan och gjort lite ärenden. Melissa har klippt sig och fått ROSA färg i hela håret, HJÄLP! Tur att hon tyckte det var fint! Och ännu mer tur att färgen går ur! Hamburgare till lunch och bäst av allt var att Melissa fick ett överrasknings samtal i telefonen. Hennes stora idol är Nellie Berntsson. Förutom att vara en duktig ryttare så är hon en duktig bloggerska. Jag läser den varje dag, och Melissa tittar på hennes häst bilder/filmer på bloggen. Ibland har jag kommenterat på hennes blogg och på så sätt har Nellie även haft tillgång till min blogg. (min blogg som är en Fis i rymden i jämförelse med hennes, haha) iallafall har hon ju sett här på bloggen att Melissa gillar henne. När vi hade gjort "Nellie tavlan" här hemma och Nellie såg den här på bloggen så skickade hon ett meddelande till mig och ville ringa Melissa. Så idag kom det stora överrasknings samtalet. Jag hade inte sagt något till Melissa ifall hon inte skulle ringa. Ville inte att hon skulle bli besviken. Men nu ringde hon när vi var på stan. Melissa blev såhäääär glad, och var helt i chock efteråt. Nu ska jag inte sticka under stolan att även jag är imponerad av denna 12 åriga tjej. Jag blev nästan lite nervös själv av att prata med henne, haha! Då kan jag ju fatta hur Melissa kände sig! Tack Nellie för att du gjorde Melissas dag!







1 kommentar:

  1. Hej Julia!
    Verkligen fin blogg du har! Min favoritfärg :)
    Jag heter Tilda och är 12 år. Jag följer också Nellies blogg , och tycker hon är mogen, och 'cool'. Hon skriver sjukt bra dessutom. Jag tyckte det var jättegulligt av henne och ringa Melissa, och det var så roligt att läsa inlägget du skrev. Hade också blivit chockad om hon ringde! Häftigt!

    Ha det bra!

    SvaraRadera