måndag 28 maj 2012

BOK TIPS!

Åh, Gud jag kan inte sluta glädjas åt att vi bokat och betalt resan till i vinter. Har tänkt på det hela dagen och läääängtar! Något annat jag tänkt på också är att i Khao Lak dit vi ska var det nog flest drabbade i tsunamin. Jag kände ingen som vart drabbad men jag tänker rätt ofta på det. Vad hemskt det måste varit för dom som upplevde den katastrofen. Alltså det går knappt att föreställa sig hur det måste varit. Kommer nog tänka på det när vi är där en del. Har läst boken som svenska Pigge skrev efter han förlorade sin fru och sina två barn i Thailand. Jätte bra bok. Har även en bok som heter "och himlen var oskyldigt blå" som handlar om tsunamin. Den ska vara jättebra också har jag hört. Den ligger i natt bordet och väntar på att jag ska bli läs sugen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar