torsdag 10 maj 2012

IN & FINN

Det har öppnat en ny affär nere på stan, "in och finn" den affären är som en gott & blandat påse kan man säga. Dom har lite av varje, massa skit och massa roligt och fint! Jag och Tove var dörr inne och fynda igår. Melissa ville ha nya Foppa tofflor då hon vuxit ur sina. Har letat men inte hittat några bra. Dom "äkta" är alldeles för breda för hennes fötter. Hittade tofflor, muffins formar och en "gräddsprits" Allt för 75 kronor!
Theodor sov bättre inatt, var lite gnällig, men inte så att jag blev orolig igen. Har inte ringt BVC utan stannar inne och hemma idag och hoppas han blir av med förkylningen snart. Tänkte städa imorgon men eftersom vi är hemma idag tog jag tag i det nu. Skönt att ha det gjort! Melissa fick vara hemma idag så vi inte behövde ta oss till dagis. Jens och Melissa får åka själva till gymnastiken ikväll.
Melissa är ju full av roliga kommentarer, nu när jag har städat har hon sprungit efter mig och tjatat att jag ska göra massa saker till henne. Till sist blev jag irriterad och sa att hon får vänta tills jag är klar. Jag frågade hur hon trodde jag skulle kunna göra allt samtidigt, när jag städar, ger lillebror mat och fixar hennes saker. Melissa svarar; men mamma du får väl se till att bli en bläckfisk, då hade du kunnat jobba hårdare med så många armar! TACK! Jag gör inte tillräckligt i det här hushållet tydligen ;)




1 kommentar:

  1. Hahaha älskade unge! Hon gör min dag <3 / D

    SvaraRadera