onsdag 16 maj 2012

PYSSEL

Idag blev det en inne pyssel dag för mig och Melissa. Melissa tycker det är så kul när vi pysslar med mina saker. Jag tycker det är mindre kul. Mina "vuxen pyssel saker" är ju inte dom billigaste och ungen går loss på allt jag har! Dessutom har jag alltid en ide i huvudet hur jag ska göra något, men när hon är med vill hon bara att jag gör saker till henne på hennes sätt. Så då måste jag och Melissa kompromissa. Jag försöker få henne att göra något eget men hon vill helst "hjälpa" mig. Idag hade hon önskemål om att jag skulle göra en liten tavla till henne med hennes idol Nellie. Så det gjorde jag med bilder vi klippte ut i en tidning. Men såklart fick jag inte göra på mitt sätt. Det blev blommor, hjärtan och mönster i en salig blandning! Hon blev nöjd med vårt verk iallafall och det var ju huvudsaken. Nu hänger den på hennes garderob där hon gärna beundrar den :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar