måndag 28 maj 2012

KHAO LAK/THAILAND

Alltså Gud vad jag har velat med den här resan vi ska göra i vinter. Vi har diskuterat Australien och Thailand fram och tillbaka. Självklart är det Australien som vi helst vill MEN det blir så jävla dyrt. Alla människor runt oss har haft SÅ mycket åsikter vad vi ska välja, vilket gjort det ännu svårare att fatta ett beslut. Eftersom jag uppenbarligen inte kunnat bestämma mig fick jag fråga Jens vad han EGENTLIGEN vill mest, han säger annars att jag får bestämma. Då kom vi fram till Thailand eftersom vi där kommer bo på hotell, få semester bara familjen. Min största sak som avgjorde var även att åker vi till Thailand har vi även råd att börja låta mig övningsköra och ta körkort. En stor grej som jag vill "pricka av" och sluta stressa över. Det börjar bli dags att ta tag i det nu känner jag. Nu är iallafall resan bokad!!! Den 4e december åker vi, är borta två veckor, LÄNGTAR! Platsen blev Khao Lak. Ett av de mest barnvänliga platserna i Thailand. Vi uppgraderade till "lägenhet" på hotellet så behöver vi inte tassa på tå i ett hotellrum när barnen sover. Bamseklubb till Melissa är också bokat :) hoppas tiden går fort fram till vi åker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar