tisdag 22 maj 2012

PARKEN MED VÄNNER!

Igår tog vi en runda på parken zoo med Maria, Emilia och Max. Vi hade tänkt att tillbringa dagen i nöjesparken så barnen kunde åka karuseller. Men nöjesparken är tydligen bara öppen fre till sön innan högsäsongen börjar. Så vi kollade på djuren och lekte i lekparkerna inne på zoo delen. Solen tog mer än vad man tror, skönt var det men idag är jag lite bränd på axlarna. Det ska vara fint HELA veckan! Jag ska försöka vara ute så mycket jag kan. Idag blir det en promenad efter att jag lämnat Melissa på dagis. På torsdag tar jag med bikinin hem till Tove och solar på hennes balkong och på fredag tänkte jag ta med picknick till någon park eller så med Melissa. Mest längtar jag till lördag, då ska mamma vara barnvakt och jag och Jens ska göra en heldag i Sthlm.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar