fredag 18 maj 2012

FREDAG KVÄLL!

Haft en bra dag med nöjda barn. När gubben kom hem åkte vi och veckohandlade. Skulle göra snickers igen, men insåg just att jag GLÖMT köpa jordnöts smör. Viktigaste ingrediensen! Jaha, det är väl meningen att jag ska lyckas vara nyttig ikväll också när jag ändå försöker. Sen Nellies inlägg på sin blogg om Melissa som jag lämnade en kommentar om har jag haft många besökare på min egen blogg idag. En hel drös 12 åriga tjejer som tittat in, Gud vad besvikna dom måste bli när dom kommer till en gammal morsas blogg, som dessutom just nu ägnar sin fredags kväll åt att plocka in tvätt. Sitter just nu med en hel hög strumpor som ska paras ihop, inte så inspirerande en fredag kväll om man är 12 bast, haha! Imorgon åker vi och myser med kusinerna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar