lördag 26 maj 2012

HUVUDSTADEN

Tills idag hade vi lånat in mormor som barnvakt ;) vid 10 imorse åkte jag och Jens barnfria för att göra en heldag i Stockholm. Vi åkte först och skulle tvätta bilen i en sådan automat på macken. Efter tvätten var klar öppnades inga dörrar. Vi var helt jävla fast i den där automaten med bilen. Tillslut lyckades Jens ta sig ut och medan jag satt kvar i bilen gick han in på macken för att säga till. Till svar av den blonda lilla knäppa bruttan i kassan får han höra "vi vet att den inte funkar, jag kan inte öppna manuellt heller, *fnitter*" VA FAN! Din jävla nolla, du kunde inte sagt det innan eller!? Vi fick tillslut upp bakdörren så vi kunde backa ut. Väl i Sthlm hade vi en super dag. Lite shopping, restaurang besök och bio. Vi såg en ny film, en komedi som var helt klart se värd. Det var inte jätte mycket folk på bion men självklart satt vi bredvid 4 personer som störde alla inne i salongen. Dom kastade chips, satt å snackade och var allmänt respektlösa. Människor kan verkligen irritera mig! Det var en person som försökte säga åt dom men dom lyssnade inte. Tillslut sa jag till och då slutade dom iallafall, sedan fick jag värsta blickarna inne på toan efter filmen. Fan bläng inte på mig, det är ni som skämmer ut er. Pinsamt att ni är runt 20 bast och inte kan gå på bio utan era föräldrar! Men en lyckad dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar