söndag 20 maj 2012

FALUN!

Nu har vi precis kommit hem från en trevlig helg i Falun hos Christel och Daniel. Igår var vi på en strutsfarm med Christel och Anton och tittade på strutsar utanför Borlänge.



På kvällen blev vi bjudna på grillat. SÅ gott. Tror jag uppskattar det lite extra bara för att jag inte kan grilla själv hemma. När sommaren kommer och jag besöker vänner med hus, då längtar jag mer än något efter den dagen vi kommer ha trädgård eller uteplats. Med studsmatta och saker barnen kan roa sig med.



Elin har blivit jätte stor sen jag såg henne sist, och SÅ lik Anton :) Anton blev lite små kär i mig ;) han sa att han älskar mig flera gånger, ville sitta bredvid mig och så ville han att jag skulle sova inne i hans rum. Gullunge!



Tyvärr sover jag inte så bra borta. Barnen sov också ur uselt så idag var jag och Jens inte det piggaste sällskapet. Vi var en vända till ett lekland i Falun så Melissa och Anton fick leka lite innan vi for hem till Eskilstuna igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar