tisdag 22 maj 2012

FÖRSTA TANDEN

Theodor har varit gnällig flera veckor, han har inte velat äta. Förut svepte han gröten men senaste tiden har han gallskrikit när vi ska mata han. Jag har sagt flera gånger att "det kanske är tänder på gång?" i helgen tyckte jag det såg ut som något vitt under tandköttet men sen har jag inte sett något mer. Men idag känner jag faktiskt Theodors första tand där nere. Den börjar komma upp och man känner den lite om man drar med fingret där nere i munnen. Nu börjar han också vilja äta igen, så skönt! Gick genom stan när jag lämnat Melissa imorse. Hittade en super fin kylväska i perfekt storlek på stadium för 149 kr som jag tror jag ska gå tillbaka och köpa någon dag. Hittade även en jätte "god" parfym och massa roliga kokböcker men sådant är så tråkigt att köpa och lägga pengar på! Men bra saker att önska sig när man fyller år. Jens jobbar sent så ska försöka få ihop en middag här hemma om ett tag till mig och barnen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar