torsdag 24 maj 2012

PÅ TOVES BALKONG

Idag gick vi till dagis lite tidigare än vanligt. Dom skulle fira förskolans dag så dom skulle iväg med barnen. Det hade varit en lyckad dag på dagis enligt Melissa. Själv fortsatte jag hem till Tove efter lämningen. Hon bjöd på go fika! Hon hade bakat å allt! Solen gassade och vi tillbringade över 5 timmar på hennes balkong. Theodor var supernöjd hela dagen. Tove har ytterdörren in från sin stora balkong så Theo låg i skuggan i hellen med dörren öppen och lekte med vispar, slevar och annat kul från Toves kök. Bodil kom förbi en liten sväng innan jag skulle tillbaka till dagis igen. Trevligt. Fast jag på morgonen smorde in mig med solkräm +25 så ligger jag nu och ser ut som en tomat. Solen tar verkligen nu. Gud vad jag saknar att bo på gården, önskar vi hade haft större när vi bodde där så vi aldrig behövt flytta. Nu kostar en 3a över en miljon att köpa på gården och vi skulle behöva MINST en 4a. Min dröm är att flytta tillbaka dit. Att bo högst upp eller längst ner med uteplats mot gården. Ja det är nästan större dröm än att köpa hus!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar