onsdag 23 maj 2012

LEKPARKEN

Melissa ville som vanligt stanna hemma idag. Oftast får hon gå till dagis iallafall för jag vet att hon har kul när hon väl kommer dit. Men ibland låter jag henne vara hemma, beror lite på hur mina planer för dagen ser ut. Sen vill jag inte vänja henne att alltid få vara hemma, då blir det ännu jobbigare dom dagar hon ska dit. Men idag fick hon iallafall vara hemma. Jag körde en snabbstädning på morgonen före lunch. Efter lunch tog vi med saft och kakor till lekparken. Här sitter vi nu. Jag har solstol och tidning med mig. Melissa leker och Theodor sover i vagnen. Har det riktigt bra just nu :) Gud vad jag älskar det här vädret! Dessutom blir det tacos ikväll, på en onsdag. Nästan så man inte kan ha det bättre faktiskt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar