onsdag 9 maj 2012

LIGGER UTSLAGEN...

Ligger helt utslagen på melissas säng. Theodor har äntligen somnat och Melissa leker med vatten. Jag är helt slut men har klarat mig genom dagen med hjälp av Ipren och trevligt sällskap av Tove. Varför jag är så slut är för att Theodor sovit jätte dåligt inatt. Igår kväll skrek han non stop hela kvällen. Jag blev jätte orolig då inget hjälpte och han inte brukar vara så. Så stakars Jens fick sitta i sovrummet med en skrikande bebis och en orolig och gråtande mamma. Theo har ju haft feber i helgen och har en jätte otäck hosta, det låter verkligen illa när han hostar, den verkar inte vilja släppa. Idag misstänker jag att febern är tillbaka. Försöker övertala mig själv att det är förkylningen som gör att han skrek så hjärtskärande igår. Hoppas min lilla plutt inte får en till sådan skrik attack ikväll. Får han det så ringer jag BVC imorgon bitti för tid. Ikväll ska jag hem till en tjej kompis som separerat och flyttat nyligen för lite prat när hennes och mina barn somnat. Har klistrat ihop en liten "tavla" till hennes tjejers nya rum. Hoppas dom gillar den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar