lördag 1 december 2012

1 ADVENT

Det är redan första advent. Mysigt tycker jag, men lite läskigt att tiden går så fort. Igår hade vi Jessica & Silvia här på besök. Tjejerna bakade massor med fina pepparkakor. Det blev mest hästar och prinsessor till formen. Melissa har inga kompisar förutom Jessica som delar hennes stora häst intresse så det är lite kul när dom leker, då blir det mycket häst! I ridväst och ridhjälm hjälpte flickorna till att klä granen också. Fast jag tror nog Silvia gjorde det mesta jobbet ;) Med granen och stjärnorna tända var det rätt mysigt att gå upp tidigt i mörkret med Theodor. Jens har sin sovmorgon och jag får min imorgon. Melissa kom upp med sina kalendrar som hon var så exalterad över att öppna nu på morgonen. På schemat idag står en liten runda genom stan. Tänkte köpa lite målarsaker till Melissa att ha på resan. Ska också kolla ett par skor till Melissa. Detta gör vi på vägen till dans skolan, för idag är det Disco!! Melissa ska ta med Amanda och träffa Emilia & Max för att dansa loss. Sedan har tjejerna beställt Mc Donald efter dansen. Nu frukost!









En lego, en choklad och en bild kalender. Önskar nästan att jag var barn igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar