söndag 30 december 2012

DISNEY ON ICE

Jag köpte biljetter till Disney On Ice i julklapp till Melissa. Showen var igår. Trodde aldrig vi skulle kunna åka, Melissa har ju haft feber flera dagar och visade inga tecken på att bli bättre till igår. Kändes tråkigt att ev inte kunna gå för Melissa såg fram emot det så mycket och jag hade lagt typ 1000 kr på biljetter! Under natten till igår gick jag in och kände på henne flera gånger men hon kändes lika varm varje gång. Men sen två timmar innan vi skulle åka så försvann febern. Hon påstod att hon mådde helt bra, en överdrift antagligen för att övertyga oss om att åka. Hon var lite hängig men tillräckligt bra för att klara av att åka. Vi gick på grekisk kolgrill och åt utanför Globen. Melissa åt nästan ingenting. Men en bit in i showen piggnade hon på sig. Och hela kvällen var hon pigg hemma. Showen var bra, Melissa sa hela tiden "åh, vad vackert det är" så hon var nog också nöjd. Det ända som kändes lite dåligt var att jag hade betalt extra för platserna längst fram. När vi kommer dit har dom smällt upp ett mickbord precis framför våra stolar. Dom förklarar att det bordet kommit dit i efterhand och vi fick nya platser. Men dom nya platserna var typ på rad 10 och man såg dåligt med alla huvuden framför. Det var ju det jag ville slippa!
Det vart iallafall en hit hos Melissa och det blir nog Disney On Ice nästa jul igen ;)










1 kommentar: