söndag 30 december 2012

GUBBEN GÖR SINA HUSHÅLLSSYSSLOR :)

Jag vet att det var ett jävla tjat på sjukdomar, men fy nu börjar jag känna mig dålig (igen) Melissa mår iallafall mycket bättre idag så det är bra. Jens gick och fika med en vän vid lunch. Då kom jag på snille iden att städa lägenheten. Lättare sagt än gjort med två barn hängandes runt benen och feberfrossa. Jag gav upp när det bara var vardagsrummet och vårt sovrum kvar. Då hade mina krafter tagit slut, men Jens hade kommit hem och tog över städandet. Jag bad gubben att även dammsuga av soffan lite när han tog städningen i vardagsrummet, och det vill jag lova att han gjorde! Ber man min gubbe om något så blir det iallafall ordentligt gjort, det vill jag lova. Så här ren har vår soffa aldrig varit. Jens lyfte på vartenda dyna och kudde i 30 minuter :) känns skönt nu på kvällen att krypa ner i renbäddad säng och känna att det är städat. Tror det var ca 5 veckor sen vi städade eftersom vi varit bortresta och sjuka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar