onsdag 26 december 2012

VS

Som jag gjort i minst 7 år, så kollade jag även igår på Victoria Secret show. Tycker det är skit kul att titta på, vilka kreationer! I vanliga fall får jag tjata på gubben att sällskapa mig framför tvn, igår behövde jag inte tjata, han "offrade" sig frivilligt ;) haha! Såklart somnade jag innan showen var slut. Men den går nog i repris någon dag.
Annars var vi hos Åse och Farfar igår. Barnen fick ännu mer klappar. Barbie och kläder, perfekt! Kusinerna var också där från Uppsala. Hoppas vi hinner träffa lillasyster Jossan en del, hon skulle inte stanna så länge i Sverige.
Idag ska jag och kusin vitamin ner på stan och trängas bland massa människor. Ska kolla efter träningsskor, skor till Theo och pulka.
Ska bli skönt att börja träna snart igen. Har blivit ett litet uppehåll nu under Thailand och jul. MEN känner mig sjukt duktig med vikten ändå, då jag vägde mig nu på morgonen och har gått ner i vikt, trots semester och massa julmat! 2 kg kvar till mitt andra del mål. Sedan ska jag hela vägen i mål!






Min shopping på vs när jag var i USA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar