måndag 24 december 2012

NISSARNA

Våran nya lilla tradition sen jag och Jens blev tillsammans är att fira lite jul på morgonen bara vi, innan vi drar iväg till tjocka släkten. Då äter vi jul frukost och öppnar paket. Jag och Jens byter våra klappar då och barnen får några små paket som nissarna lämnat under granen på natten. Sedan får barnen vänta med paket tills kvällen då tomtefar kommer till mosters hus. Melissa vaknade kl 6.00 och var över lycklig att nissarna varit här i år igen! Melissa fick prinsessa skor, Barbie dvd film och lite lego. Theodor fick ett litet instrument. Jens fick sitt efterlängtade star wars lego (det stooora) så jag tror att jag är världens bästa fru i hanns ögon idag ;) själv fick jag vatten flaska och present kort på stadium till nya tränings kläder, precis vad jag önskade mig! Vi fick tillsammans även biljetter till Disney On ice i Globen. Så det blir en vända till Sthlm på lördag.
Nu bygger alla lego och jag samlar krafter till att genomföra dagen! God jul på er alla!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar